expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 2 kwietnia 2013

Farbowanie z Joanną

Jeszcze przed świętami postanowiłam sobie pofarbować włosy na ciemniejszy brąz. Chciałam się pozbyć rudych refleksów, miałam tylko problem z wyborem odcienia i firmy. Ostatecznie postawiłam na Joannę bo akurat rzuciła mi się w oczy promocja w Naturze.

Oczywiście kupiłam dwa opakowania po 5,99zł za sztukę
 Zawartość opakowania:
Od razu chciałam ostrzec przed mieszaniem farby w tej buteleczce- bardzo trudno się z niej wyciska, nawet przy pełnym opakowaniu, lepiej przelać wszystko do miseczki.

Czas na zdjęcia:

Kolor wyszedł ciemny, ale już trochę się sprał i wygląda bardziej naturalnie, a dodatkowo widać w nim kasztanowe refleksy.

Możecie mi polecić podobny kolor z innej firmy? Może znacie jakąś łagodniejszą farbę do włosów (jeżeli taka istnieje) ?

19 komentarzy:

  1. robiłam go bardzo często ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor wyszedł bardzo ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny kolor, mnie niestety joanna ostatnio uczuliła ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Avon Advance Techniquse 4.0 Ciemny brąz - do tej pory moja ulubiona farba - nadaje ładny kolor, łatwo się zmywa jeśli zabrudzimy skórę, nie brudzi poduszki czy ręczników, łatwo i równomiernie się aplikuje... Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest piękny ;] Ja Ci niestety nie doradzę, bo nie farbuję już dosyć długo ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do lakieru, to poszukaj na allegro. Tam widziałam,że jeszcze są ;]

      Usuń
  6. Właśnie jakiś czas temu robiłam tym odcieniem,wyszedł mi kolor taki sam jak u Ciebie :) zadowolona byłam średnio,a to dlatego może że wcześniej farbowałam Garnier Color Sensation cynamonowy brąz właśnie (5.35) i wyszedł ładniej,delikatniej,włosy były zdrowsze,więc polecam Ci ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo z castingów byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je polecam. Chociaż czytałam o nich wiele negatywnych opinii, to jednak dla mnie są najlepsze.

      Usuń
  8. oooo fajny efekt ;) Ja Ci niestety nie pomoge bo farbuje namientie wlosy u fryzjera;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie :) Ale masz długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne włosy :)Też używam Joanny, ale szamponu koloryzującego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyrównany kolor :) ja na krótką chwilę polecam hennę venita, ale tak to już nie farbuję włosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyszło:) Ja od lat farbuję Joanną, głównie Naturią, ale brązy są mi obce.
    Raz miałam hebanowy brąz, nie pamiętam jakiej firmy, ale cenowo przekrój Joanny, zakupiony w osiedlowej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny efekt :) Ja od zawsze farbuję Palette lub Garnier, choć niestety dla moich włosów, wolę tę pierwszą :) Podobny efekt otrzymywałam bodajże 'kasztanem', ale po pewnym czasie kolor strasznie zaczął ciemnieć przy każdym farbowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na półce czeka płomienny rudy (też z tej serii)- jak dobrze pójdzie to od piątku znowu będę rudzielcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile trzymałaś, że wyszedł tak ładny kolor? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze trzymam farbę na włosach najdłużej ile jest napisane w ulotce. W tym przypadku też tak było o ile dobrze pamiętam to 40 minut

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)