expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 20 grudnia 2012

Makijaż okolicznościowy

Tym razem nie będę określać przeznaczenia tego makijażu bo wiadomo, że każda z nas maluje się tak jak w danej chwili ma na to ochotę. Ja dzisiejszy makijaż wykonałam trochę na szybko dlatego widać w nim lekkie niedoskonałości. Można go nazwać "świątecznym dzienniakiem" :)



Do wykonania makijażu użyłam paletek Sleek Storm i Sunset. Na ustach mam Wibo Eliksir 07
Musiałam mocniej rozjaśnić zdjęcia bo pogoda nas nie rozpieszcza i mimo, że były w dzień robione to wyszły takie szare.  Na szczęście makijaż przy tym nie ucierpiał i kolory są takie jak na żywo.

Pozdrawiam ciepło :)

19 komentarzy:

  1. ładne kolory :)
    bardzo przyjemnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny ale na ustach widze piękniutki kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się:) Na wieczór jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny, zawsze oglądam z wielką uwagą i przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż piękny, ciepły, taki radosny:)

    OdpowiedzUsuń

  6. Śliczny makijaż :) Możesz napisać, jakich pędzelków używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam jeszcze bardzo mało pędzli do makijażu, tutaj użyłam trzech: Hakuro H70, H77 i kulka z Pierre Rene(identyczna jak ta z Essence)

      Usuń
  7. piękne rzęsy, oczy, WSZYSTKO! :) z przyjemnością obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. To różowy tusz Wibo, niestety coraz częściej widzę grudki na rzęsach i pewnie niedługo powędruje do kosza...

      Usuń
  9. ja bym dała chyba jeszcze coś jasnego w wewnętrzny kącik.
    rzęsy to masz faktycznie niesamowite :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenna uwaga, chociaż ja nie zawsze lubię rozjaśniać wewnętrzny kącik

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)