expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 6 listopada 2012

Makijaż: Na niebiesko

Miałam zamiar poszaleć z kolorami a tu wyszło znowu jakoś zwyczajnie. W dodatku mój aparat nie rozróżnił dwóch odcieni niebieskiego, no i jeszcze jak chciałam zrobić zdjęcia to zrobiło się pochmurno....



Zdjęcie użytych kosmetyków niewiele Wam powie dlatego opiszę co robiłam krok po kroku:
1. Na powieki nałożyłam bazę pod cienie Artdeco
2. Na całą górną powiekę nałożyłam jasny cień Sensique 117
3. Obrysowałam oczy tuż przy linii rzęs niebieską kredką Inglot
4. Na górnej powiece nałożyłam na kredkę niebieski sypki cień BarryM nr 81, na dolną niebieski cień ze Sleek Acid
5. Wewnętrzne kąciki rozjaśniłam perłowym cieniem ze Sleek Storm
6. Na linię wodną nałożyłam białą kredkę Essence
7. Rzęsy pomalowałam tuszem Hean modeling maxxi lash.

Coraz bardziej wkurza mnie to,że nie mogę zrobić dobrych zdjęć, chociaż te jeszcze tak źle nie wyszły inaczej bym ich nie pokazała :)
Co myślicie o tym makijażu? Szalony czy raczej normalny?


14 komentarzy:

  1. Masz niesamowity kolor oczu:) Makijaż jak zwykle mi się podoba. Również ciekawie wyglądałoby jakby dodać granatu połączonej z szarością na koncach górnej powieki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam, ale postanowiłam, że będą tylko kolorowe kreski

      Usuń
  2. Nie no widać dwa różne odcienie niebieskiego i wygląda tą ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, piękny odcien niebieskiego, swietnie komponuje się z Twoimi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż :) Pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz, do mnie niebieski nigdy nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja robię kolorowe kreski, gdy chcę żeby zwykły, codzienny makijaz był trochę bardziej "szałowy" ;) Podobają mi się takie błękitne kreski, do tej pory robiłam tylko turkusowe, zielone.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie błękit na dolnej powiece to szaleństwo ale chyba dlatego, ze mam niebieskie oczy i dziwnie się to komponuje, u Ciebie wygląda rewelacyjnie, tak pokreśla ciemne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może spróbuj manual ogarnąć. jak ja sobie dobrze ustawię, to zdjęcia wychodzą bardzo dobre. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło i da sie zauważyć, że są dwa odcienie niebieskiego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ;] Ja ostatnio nie robię zdjęć makijaży, bo wychodzą dupnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż - kolor kreski przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na te Twoje oczy nie mogę się napatrzeć!
    A w niebieskościach wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)