expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 12 lipca 2012

Witam!


Witam! 
Mam na imię Monika. Jakiś rok temu trafiłam zupełnie przypadkiem do blogosfery  i przepadłam... Każdego dnia odkrywałam coraz to nowe blogi, które z zaciekawieniem czytałam zastanawiając się „może ja też spróbuję?” Niestety ciągle brakowało mi motywacji i chęci do działania. W końcu jak widzicie podjęłam decyzję i oto jestem!  O czym będzie mój blog? Oczywiście o kosmetykach, makijażach (których ciągle się uczę), paznokciach (uwielbiam je malować), myślę ,że trochę prywaty też będzie żeby nie było zbyt nudno :) Zapraszam do czytania i śledzenia moich poczynań

2 komentarze:

  1. Juupi! :) Nareszcie, nie mogłam się doczekać Twojego bloga ;) Czekam na kolejne wpisy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też czekam, jestem bardzo ciekawa makijaży na Twoich cudnych oczach :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)