expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 13 lipca 2012

Moje odkrycie lakierowe

Witam!

Chciałam zacząć od makijaży, ale muszę jeszcze popracować nad robieniem zdjęć. Czy Wam też mocne makijaże wychodzą blade na zdjęciach?
W takim razie nie pozostało mi nic innego jak pokazać co mam na paznokciach. Jakiś czas temu wygrałam nagrodę pocieszenia w rozdaniu u Eweliny z BeautyWizaż a były to 2 lakiery firmy ados.


Przyznam, że kolory same w sobie mnie nie zachwyciły, zapewne nie zwróciłabym na nie uwagi w sklepie, ale już po użyciu jednego z nich byłam pozytywnie zaskoczona.
Pierwszym z nich jest ta dziwna zieleń nr. 637, nie potrafię opisać tego koloru a w dodatku lakier ma świetny połysk, który dobrze widać w buteleczce i na paznokciach, same zobaczcie :




Środkowe zdjęcie najlepiej oddaje kolor. Nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy więc nie wiem ile kosztują, buteleczka ma pojemność 9ml, lakier ma mały pędzelek, którym bardzo dobrze się maluje, nałożyłam 2 warstwy i chyba jeszcze widać lekkie prześwity, miałam go przez 3 dni na paznokciach bez odprysku- dla mnie jest dobrze bo nie lubię mieć lakieru dłużej- kolor mi się nudzi :) dzisiaj zamierzam przetestować niebieski.
A jak u Was się spisują te lakiery?
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze lakieru tej firmy :) Kolorek jest fajny, taka morska zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten zielony :D Pewnie zaraz bym kupiła.. ale póki co mam strasznie dużo lakierów ;p A co do zdjeć makijaży to ja staram sie robić przy oknie, przy dziennym świetle- ale faktycznie i tak wychodzą jaśniejsze niż w rzeczywistości- dlatego później je przyciemniam odrobinę w programie.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny jest ten lakier,osobiscie uwielbiam takie kolory. ps. dodaje Cie do obserwowanych i licze,ze tez zostaniesz moja obserwatorka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zieleń <3 Podoba mi się, na całe szczęście mam podobną i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten granatowy podoba mi się bardziej =)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobaja mi sie ;) a na zdjeciach czesto makijaze wygladaja troche inaczej niz w rzeczwistosci zalezy wszystko od swiatla... aparatu i make upu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz ładne pazurki, a ten morski kolor jest cudowny ! :)

    Przy okazji - jeśli jeszcze nie wzięłaś udziału - zapraszam Cię na rozdanie, w którym wygrywają aż 4 osoby! :)
    http://palinka-and-her-world.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)