expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 3 października 2016

Wibo 1 Coat Manicure nr 12

Tak się złożyło, że drugi z kolei post jest o kosmetyku firmy Wibo. W związku z trwającą promocją chciałam pokazać to, co sama kupiłam na poprzednich wyprzedażach.
Dzisiaj będzie to lakier o nietypowym kolorze. W zależności od padającego światła widać w nim szarość i fiolet a żeby tego było mało zawiera jeszcze srebrne drobinki :)











Muszę przyznać, że nie lubię tych nowych buteleczek lakierów Wibo. Pędzelek chyba nie zmienił się, jest wąski, ale bardzo wygodny. Najgorsza jest ta nakrętka- duża, szeroka i nie wiadomo jak ją trzymać żeby było wygodnie malować a w dodatku nie zawsze udaje się ją dobrze dokręcić, aby była na równi z buteleczką.
Lakier ma odpowiednią konsystencję, nie rozlewa się na skórki. Podobno da się nałożyć go tak, że jedna warstwa zapewni krycie, mi się nie udało, ale jakoś szczególnie nie ubolewam nad tym. Dwie cienkie warstwy są u mnie o wiele trwalsze, zawsze używam wysuszacza więc nie ma problemu z wysychaniem.
Jak możecie zauważyć na zdjęciach lakier wygląda różnie, widać i szare i fioletowe tony. Srebrne drobinki najbardziej widoczne są w buteleczce, na paznokciach jakoś znikają by ujawnić się ponownie podczas zmywania- czasem zostają na paznokciu i trudno się ich pozbyć.

Mimo tych niedogodności związanych z opakowaniem lubię lakiery Wibo i chętnie kupuję bo jakość jest super jak za taką cenę, zwłaszcza teraz na promocji kosztuje grosze, warto kupić nowe odcienie :)



12 komentarzy:

  1. Piekny kolorek :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kolorek dzięki tym drobinkom :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka lakierow wibo i tez nie lubie ich nakretek ;-) mani piekny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam dzisiaj dwa kolejne lakiery Wibo- nakrętki nie zniechęciły mnie :)

      Usuń
  4. Śliczny, jesienny kolor ;)) Lakierów mam dużo i choćby nie wiem jakby podobał mi się ten to i tak go nie kupię ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię szarości i grafity w jesiennym mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię szarości ostatnio, nawet na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nakrętki są faktycznie niepraktyczne, coś o tym wiem ;) Za to kolor jest piękny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)