expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 30 listopada 2015

Konturówka do ust Essence nr 15 Honey Berry

Kiedyś słysząc słowa konturówka do ust od razu wyobrażałam sobie jasne usta z ciemnym konturem :) Od tego czasu wiele się zmieniło, sposób używania kredki do ust również. 
Ja sama dość niedawno je doceniłam. Dużo dobrego słyszałam i czytałam na temat konturówek firmy Essence. Akurat trafiła się promocja w Drogerii Natura i wtedy kosztowały jakieś 3.40zł. Lepsza okazja nie mogła się trafić!

Dzisiaj chciałabym pokazać jeden z intensywniejszych odcieni nr 15 Honey Berry:


Konturówka jest zwykłą, drewnianą kredką. Nie sprawia problemów przy temperowaniu, nie łamie się, ale i nie jest za twarda- łatwo można pomalować nią całe usta a nie tylko ich kontur. Kupiłam je właśnie z tym zamiarem i nie zawiodłam się.
Kolor jest trudny do uchwycenia, na zdjęciach wyżej wygląda jak czerwony, ale na ustach już widać to, co rzeczywiście otrzymujemy czyli ciemny róż (fuksja)



Jak na tak niską cenę jestem zadowolona z ich trwałości- mają mocny pigment, który pozostaje na ustach. Kredka nie wysuszyła mi ust bo zawsze nakładam pomadkę ochronną, ale warto też zrobić peeling jeżeli mamy skłonności do suchych skórek.

Łącznie mam 5 odcieni tej konturówki i planuję kupić pozostałe, na które nie trafiłam do tej pory.
Znacie te kredki do ust? Jeżeli nie to warto je poznać :)




14 komentarzy:

  1. piękny kolorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. skusiłaś mnie :) też lubię stosować kredki na całą powierzchnię ust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ją lubię :) Muszę sobie kupić jeszcze inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te konturówki ;) mam tą jagódkę i jeszcze dwie inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolorek, mam podobny odcień z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten kolorek i uwielbiam go!
    Często stawiam na sama kredkę na co dzień, długo utrzymuje się na ustach

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor świetny, ale nie dla mnie ;P U Ciebie wygląda ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek :) Mam konturówkę tej serii ale w innym kolorku i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją i niestety nie trafiłam z kolorem:((

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie bardzo pasuje ten kolor, u mnie by wyglądał dziwnie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor ! namówiłaś mnie do kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam i tak samo polecam. Mam ten kolor co pokazujesz w poście i jeszcze jeden jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)