expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 3 stycznia 2015

Balea- delikatna, kremowa pianka do mycia twarzy

Witam Was serdecznie w Nowym Roku 2015! Życzę Wam, aby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni :)

A na dobry początek chciałabym Wam pokazać mój ostatnio ulubiony produkt do mycia twarzy. Jest to pianka z firmy Balea:

Opis producenta:
Delikatna, lekka i kremowa pianka- idealna do codziennego oczyszczania skóry normalnej lub mieszanej. Łagodnie myje i oczyszcza skórę z resztek makijażu, nadmiaru sebum, kurzu i innych zanieczyszczeń. Zawiera ekstrakt z kwiatu lotosu i prowitaminę B5. Produkt wegański. Nałożyć na wilgotna twarz, wmasować, dokładnie spłukać. Osuszyć twarz.
Skład:
AQUA · GLYCERIN · DECYL GLUCOSIDE · SODIUM LAUROYL GLUTAMATE · COCAMIDOPROPYL HYDROXYSULTAINE · CITRIC ACID · SODIUM CHLORIDE · COCO-GLUCOSIDE · GLYCERYL OLEATE · PANTHENOL · NELUMBO NUCIFERA FLOWER EXTRACT · SODIUM BENZOATE · PROPYLENE GLYCOL · PARFUM · ALPHA-ISOMETHYL IONONE · HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE · TOCOPHEROL.



Kiedyś naszła mnie ochota na wypróbowanie pianek do mycia twarzy. Pierwszą jaką kupiłam była pianka z firmy Alverde, niestety nie sprawdziła się u mnie za dobrze, już na samym początku zepsuła się w niej pompka i to co udawało mi się wydobywać z opakowania nie podobne było do pianki. Trochę się z nią pomęczyłam, aż w końcu resztę wylałam.
Jeden bubel nie zniechęcił mnie i za jakiś czas trafiła do mnie Balea. Używam jej już ponad 3 miesiące. Pompka dalej działa, opakowanie 150 ml jest bardzo wydajne. Mimo codziennego używania została jeszcze w opakowaniu mniejsza połowa. Aby umyć całą twarz wystarczy jedno naciśnięcie pompki. Pianka jest kremowa, ma delikatny zapach, wyczuwalny tylko podczas mycia, nie utrzymuje się on na twarzy.
Ja używam tego produktu rano, aby zmyć resztki kremów. Po jej użyciu moja skóra jest dobrze oczyszczona i nie wysuszona. Na składach się nie znam, ale chyba nie ma w nim alkoholu.

Piankę można kupić przez internet, np w drogerii Cytrynowa za 15.80zł, biorąc pod uwagę wydajność cena jest bardzo przystępna.

Znacie tą piankę? Jakich produktów do mycia twarzy używacie?



22 komentarze:

  1. Teraz mam piankę Nivea:) z balei koleżanka ma mi przywieźć kilka produktów tego typu ale akurat pianki nie wzięłam

    OdpowiedzUsuń
  2. o faktycznie wydajna, jeśli na tyle wystarcza. Niestety do tej pory nie miałam jeszcze żadnej pianki do mycia twarzy:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pianki do mycia twarzy ;) Z tej firmy, jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię pianki, ale używam ich do wieczornego oczyszczania twarzy :) świetnie radzą sobie z usuwaniem makijażu

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna kusza mnie kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kosmetyki w formie pianki <3
    w tej chwili używam żelu do mycia twarzy na przemian z micelem, ale chętnie bym sięgnęła jeszcze po piankę, tak dla urozmaicenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej piance, ja używam pianki z Avonu i sprawuje się całkiem nieźle :)
    Wpadnij do mnie: http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio kupiłam dwa płyny micelarne marki Balea i na razie dobrze się spisują, szkoda że nie mamy w PL bezpośredniego dostępu do produktów Balei :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie miałam nic tej firmy:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkałam się jeszcze z tym produktem :) dotychczas używałam albo pianki Vichy albo Avene, nie dawno beGlossy wpadł do mnie z totalnym odkryciem roku i z pianek przerzuciłam się na Iwostin żel ( biało-niebieski) do cery wrażliwej-delikatnej, ślicznie nawilża, wyklucza zaskórniki własnie jestem na wykończeniu opakowania ;) i zamierzam do niego wrócić :) z dm miałam pare kosmetyków - np. maseczkę cynamonową :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam styczności z tą pianką. Ja używam olejku myjącego z BU i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też bardzo lubię takie pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marze o tych kosmetykach i taka pianka no coz cos fajnego

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze słyszę o tej piance; ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pianki jeszcze nie miałam ale chętnie wypróbuje <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam teraz kremowy żel do mycia twarzy z Avonu, ale pianki to świetne rozwiąanie do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna sie wydaje ;) moglabym sama wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaję się być fajna :) Myślę, że śmiało mogłabym również ją przetestować :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie za to uwielbiam pianki do mycia twarzy - świetnie oczyszczają i są mega wydajne :) No i ich cena nigdy nie przeraża bo to jednak kosmetyki do codziennej pielęgnacji :* Tej nie miałam ale świetnie, że pompka się nie zacina, w tej z Avonu też jest fajny aplikator - solidny ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kosmetyki balea ale tego produktu nie miałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie używałam żadnej pianki do mycia buźki ;)
    Muszę w końcu jakąś wypróbować- może na tą się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)