expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 21 października 2014

Nowości od Joanny- seria z keratyną

Jakiś czas temu dostałam od firmy Joanna kosmetyki do włosów z keratyną. Nie słyszałam wcześniej o tej serii więc z chęcią zabrałam się do testów.
Od producenta:
Twoje włosy łamią się i kruszą? Są szorstkie, źle się rozczesują, brak im witalności i zdrowego wyglądu? Zregeneruj je z produktami z keratyną stanowiącą podstawowy budulec włosa.
Nowa, rewolucyjna seria. Stworzona z myślą o włosach szorstkich, matowych, łamliwych i zniszczonych. Postaw na intensywną regenerację i odbudowę!
Moja opinia:
Szampon ma odpowiednią konsystencję, bardzo dobrze się pieni i oczyszcza włosy. Bez problemu zmywa oleje czy inne specyfiki, które nakładam na włosy. Już podczas zmywania czuć było miękkość i wygładzenie. Szampon nie obciążył moich włosów, a trochę się tego obawiałam ponieważ seria z olejkiem arganowym spowodowała właśnie, że szybciej się przetłuszczały. Za taką niską cenę mogę go szczerze polecić.

Cena: 5.39 zł
Pojemność: 200 ml

Skład szamponu
Moja opinia:
Odżywka ma trochę rzadką konsystencję, ale dzięki temu dobrze się nakłada a jednocześnie nie spływa z włosów. Nakładałam ją na około 10 minut, spłukuje się bez problemu. Włosy były po niej gładkie i przyjemne w dotyku. Nie spowodowała ich obciążenia czy szybszego przetłuszczania się.

Cena: 5.39 zł
Pojemność: 200 ml

Skład odżywki

Moja opinia:
Na początku bardzo spodobał mi się jej zapach, jednak niestety po rozpyleniu na włosach staje się on jakiś dziwny a w dodatku dość długo się utrzymuje. Odżywkę zawsze stosuję na suche włosy bezpośrednio po ich umyciu i wysuszeniu. Pomaga mi je lekko dociążyć (ujarzmić). Jest to produkt bez którego mogłabym się obejść, ale mimo to odżywkę w spray'u zawsze mam w łazience.

Cena: 6.59 zł
Pojemność: 150 ml
Skład odżywki w spray'u

Podsumowując jestem zadowolona z szamponu i odżywki, według mnie spełniają swoją rolę a przy tym nie obciążają moich włosów. Opakowania są standardowej wielkości, butelki szamponu i odżywki są takie same, mają czarny kolor i różnią się jedynie kolorem zatyczki. Wygodnie się je otwiera nawet mokrymi rękami. 
Cena jest bardzo atrakcyjna, za niecałe 12 zł mamy szampon i odżywkę
Ogólnie bardzo lubię i doceniam kosmetyki Joanna, mają dobrą jakość, niską cenę i są łatwo dostępne.

Znacie już tą serię?


17 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów, ale są niedrogie, więc może się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sama nie wiem czy mam na nie ochotę czy nie.. może wypróbować byłoby warto bo kosztują grosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie mi się akurat kończy i szampon i odżywka więc chętnie wypróbuję tym bardziej że cena jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie odżywką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam serię Joanny z rzepą :)

    http://deloean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z Joanny tylko odżywkę b/s testuję :)
    zapraszam rowniez do siebie, u mnie recenzja maski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rzadko testuję nowe, drogeryjne kosmetyki do włosów, trochę się ich boję;) Mam swoich ulubieńców i jestem im wierna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię keratyny... Ale inne serie Joanny wspominam bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się wczoraj nad kupnem tej odżywki w sprayu ale wybór padł na inną :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty wydają się być ciekawe. Ja też mam tylko jedną ulubioną odżywkę w sprayu i tylko ona się u mnie sprawdziła. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szampon jest bardzo dobry, nie miałam jeszcze nigdy tak miękkich włosów :p

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam, ale coraz rzadziej sięgam po produkty joanny;/ w sumie nawet nie wiem dlaczego bo maja ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj moje włosy nie lubią keratyny, pewnie bym miała po nich mega sztywne i obciążone włosy

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzisz Joanny od strony włosowej nie znam za dobrze, chyba przejrzę ich ofertę dokładniej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)