expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 26 marca 2014

Zakupy, prezent, współpraca- czyli post zbiorczy

Witajcie,
Dzisiaj będzie taki post zbiorczy, chciałam pokazać Wam nowości, które ostatnio się u mnie pojawiły:

Okulary ze sklepu miss wish, moje są te niebieskie, a zielone siostry, cena 35zł/ szt.
 Prezent od męża na Dzień Kobiet, śliczne, metalowe pudełko a w nim...
 Zegarek Fossil ES3021 kupiony w sklepie e-zegarek - polecam ten sklep, mają darmową przesyłkę kurierem i nawet dostałam rabat 5% co dało zniżkę 25.50zł :)
 Kolejne okulary, tym razem różowo- pomarańczowe, kupiłam je na otwarciu Felicity w Lublinie w sklepie Sinsay, po rabacie kosztowały 14.99zł
 Moja część zamówienia z drogerii Cytrynowa- jak zobaczyłam, że mają produkty Balea to koniecznie musiałam coś wypróbować. Kupiłam żel pod prysznic/6zł, sól do kąpieli/6zł, piankę do mycia twarzy już od zawsze chciałam wypróbować i w końcu wybrałam Alverde/19.50zł
 W końcu dotarła do mnie paczka z olejkiem od firmy Ecoasili więc mogę zacząć testowanie :)

To by było na tyle, kolejne zakupy jakie Wam pokażę pewnie będą lumpeksowe, ale na razie mam ich za mało aby pokazywać :)

35 komentarzy:

  1. okulary boskie..... wszystkie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety bardzo popularne się stały, ale musiałam kupić bo się w nich zakochałam :)

      Usuń
  2. A mi zegarek się podoba najbardziej i jestem ciekawa tej pianki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciekawi mnie pianka, ale muszę najpierw zużyć żel z Lidla

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem zachwycona zegarkiem - jest cudny !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) ma taki mało popularny kolor- czasem lubię się wyróżniać :D

      Usuń
    2. Wygląda fenomenalnie na ręku!!! A okulary - muszę Cię w nich zobaczyć :*

      Usuń
    3. kolor zegarka jest śliczny. Masz rację jest niespotykany. Gratuluję nowości.

      Usuń
  5. ta drogeria cytrynowa ma naprawdę wiele fajnych rzeczy w ofercie ;) bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary są super :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te okulary! Same bym takie chciała, tylko jakoś mi nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję, że nie zajżałam do Sinsay bo poluje na takie okulary w przystępnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak szybko ich nie wykupią, a takie jak te niebieskie widziałam też w H&M

      Usuń
  9. Bardzo fajne okulary :) Ja też byłam na otwarciu galerii, ale nie lubię takich tłumów więc szybko stamtąd wyszłam. Choć na pewno będę tam zaglądać ze względu na Super Pharm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy, jestem ciekawa olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o koniecznie daj znać jak się Balea spisuje :) świetne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek na żywo wygląda jeszcze lepiej :) A okulary bardzo mi się podobają , też planuję sobie takie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny czarny zegarek. Ja właśnie mam teraz ochotę taki kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek jest ciemnobrązowy, zdjęcie było robione w słabym świetle i tak wyszło...

      Usuń
  14. O ! Widzę że jesteś z okolic Lublina, jak dla mnie Felicity konkretnie przebija Plazę :) W końcu w Lublinie jest Sinsay, New Yorker , Hebe i Super pharm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to w Lublinie mieszkam :) Mi jakoś do Plazy jest nie po drodze, do Felicity mam trochę dalej, ale pewnie tam będę częściej bywać :)

      Usuń
  15. ja jeszcze czekam na tą paczuszkę z olejkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegareczek jest super, okularki również:)
    Świetne kosmetyki, życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne okularki, a Balea zazdroszczę jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Okularyy <3 bejb co za spotkanie w Puławach bo ja znowu nic nie wiem a mam meeega blisko :C

    OdpowiedzUsuń
  19. oh cudne te okularki, zegarek obłędny :) szkoda ze nie zawitałam na otwarciu Felicity do nich - workerów wszedzie szukam ...:(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)