expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 26 lutego 2014

Kosmetyki Ingrid + makijaż

Witajcie!
Jakiś czas temu na spotkaniu blogerek w Zamościu dostałyśmy zestaw kosmetyków firmy Ingrid właścicielem marki jest Verona. W zestawie był krem BB, trio cieni, róż i kredka do oczu. Wszystko zdążyłam już przetestować i mogę napisać co myślę o tych produktach.

Tak wygląda cały zestaw:
Kremu BB bardzo często używałam, niestety słabo kryje i dla lepszego efektu mieszałam go z innym podkładem. Kolor był nawet dopasowany, ale jak widać na zdjęciu poniżej krem ciemnieje. Od razu po nałożeniu na dłoń widać taką ciemną obwódkę wokół, jakoś na twarzy tego nie zauważyłam, chyba się do niej dopasował :)
Róż to mój ulubieniec od samego początku. Na górze miał wytłoczoną różę, która jak widać już intensywnie się wytarła, a w dodatku ładnie pachniał :) Ma delikatny kolor, którym raczej nie zrobimy sobie krzywdy.
Cienie mają dobra pigmentację (oprócz tego najjaśniejszego) i utrzymują się na bazie cały dzień, są miękkie i dobrze się rozprowadzają.
 Tutaj cienie są bez bazy
Kredka jest miękka, dobrze nakłada się ją na powiekę i bez problemu można rozetrzeć, nigdy nie miałam kredki w takim kolorze i cieszę się, że trafiła do mojej kosmetyczki.
 
Kosmetyki cenowo należą do niższej półki, ale jakościowo są dużo lepsze, można wśród nich znaleźć prawdziwe perełki.

Znacie kosmetyki Ingrid?

16 komentarzy:

  1. Właśnie to samo pomyślałam, jak zobaczyłam Twój post - idealne mamy zgranie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetykow, ale cienie mają śliczne ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zupełnie tej firmy, chętnie poszperam więcej o niej bo róż zrobił na mnie pozytywne wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor różu mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za cieniami tej firmy. Mam bazę pod makijaż z której nawet jestem zadowolona chociaż moim ulubieńcem nie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam niestety żadnego z tych kosmetyków, kredka wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znacie, znacie...:) Mam identyczny zestaw i całość bardzo przypadła mi do gustu:) Przede wszystkim cienie są dla mnie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek miała jakieś kosmetyki tej firmy, jednak zgadzam się, że tańsze nie znaczy gorsze. :) A może i nawet lepsze...
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co przypominam sobie chyba miałam jeden cień z tej firmy, jak za cenę był całkiem przyzwoity ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo polubiłam się z tym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja najbardziej polubiłam się z kredką :) jaki masz numerek?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten róż jest cudny, podoba mi się ten motyw róży :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)