expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 8 sierpnia 2013

Fennel - Masło do ciała ogórek i melon

Witam!
Jakoś tak ostatnio się ułożyło, że do pielęgnacji ciała używam maseł zamiast balsamów. W lecie gdy jest tak ciepło jak teraz dają mojej skórze odpowiednie nawilżenie. Dzisiaj napiszę o maśle, które leżało w mojej szafce już kilka miesięcy. Dostałam je na pierwszym spotkaniu blogerek w Lublinie. Jakoś tak się nie złożyło aby otworzyć je wcześniej.
Opis producenta:
Fennel Masło do ciała Ogórek i Melon to zmysłowo pachnący i bogaty w składniki mineralne balsam do ciała. Dzięki swoim naturalnym leczniczym właściwościom i neutralnemu PH ogórek łagodzi podrażnienia i zmiękcza skórę, nawilża ją, tonizuje i odświeża. Połączony z egzotycznym zapachem melona i masłem shea przynosi natychmiastową ulgę suchej i zmęczonej skórze oraz pozostawia przyjemny zapach świeżości.
Stosowanie:
Wcierać w skórę po kąpieli lub prysznicu delikatnie masując. Dzięki dużej zawartości składników mineralnych masło do ciała ma wyjątkowo gęstą konsystencję więc może się wchłaniać dłużej niż tradycyjny balsam.

 Moja opinia:
 Masło mieści się w zwykłym,nie wyróżniającym się, plastikowym słoiku. Dodatkowo pod nakrętką jest zabezpieczone folią dzięki czemu mamy pewność, że nikt przed nami go nie dotykał. W środku znajdziemy produkt w przyjemnym dla oka zielonym kolorze :) Ma bardzo gęstą konsystencję przez co wchłania się trochę dłużej niż inne masła, ale to akurat nie jest problem. Pozostawia skórę dobrze nawilżoną bez uczucia lepkości. Ja nie mam mocno przesuszonej skóry i na moje potrzeby w zupełności wystarcza, nie wiem jak się spisze u osób z bardziej suchą skórą. Zapach jest bardzo świeży i utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas.
Niestety nie widziałam stacjonarnie produktów tej firmy, ale i tak mam zamiar wypróbować inne rodzaje. Kuszą mnie ich nazwy: Lody truskawkowe, Kremowe ciastko z kokosem, Ciasteczka z czekoladą- brzmi pysznie prawda? :)
Cena: ok. 26 zł
Pojemność: 200 g
Do kupienia: TUTAJ

Znacie produkty tej firmy?


20 komentarzy:

  1. hmm trochę zapach nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor ma świetny:) Musi mieć świeży zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie masła:) To ciasteczko z czekoladą brzmi bardzo pysznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie masełka lubię bardzo, bardzo:) tego niestety nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O podoba mi się połączenie warzywa z melonem. Aa ciastko z czekoladą kusi, oj kusi..

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje się być interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach musi być bardzo przyjemny, ale ja chyba nigdy nie przekonam się do maseł. Jestem wierna balsamom ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. melonik :) brzmi ciekawie, ja tej firmy osobiscie nie znam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam się jeszcze z tymi masłami, ale zaintrygowały mnie! To Twoje i ciastko z czekoladą kuszą mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawi mnie ten zapach , ciekawe połączenie ;) No i kolor świetny;D

    OdpowiedzUsuń
  11. lODY TRUSKAWKOWE! MUSZĘ KONIECZNIE NABYĆ:) SWIETNY KOLOREK MA TO MASEŁKO:) OBSERWUJE!

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze słyszę o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
  13. lubmy takie zapachy, konsystencję ma kuszącą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor sliczny ale ten ogorek mnie troche odpycha. Nie lubie tego zapacu w kosmetykach;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)