expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 10 maja 2013

Makijaż na "Wiosenny" konkurs

Jakiś czas temu postanowiłam zgłosić się do konkursu, który organizuje Ania na swoim blogu, link TUTAJ. Do wygrania są trzy zestawy kosmetyków Pat&Rub, a pracę konkursową można wykonać na kilka sposobów. Zachęcam Was do wzięcia udziału, macie czas do 24 maja.

Ja oczywiście postanowiłam zrobić makijaż- jeżeli "wiosna" to musi być kolorowo:
Tradycyjnie w ruch poszła paleta technic electric

Życzę słonecznego weekendu :)

26 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :) Trzymam kciuki za wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie! I o dziwo nie brakuje mi tutaj kreski :) Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie, na prawde mis ie podoba i te rzesy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne przejścia kolorów :)
    Makijaż jest przepiękny! Trzymam kciuki za Ciebie :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze ślicznie! I nie wiem jak Ty zawsze możesz mieć tak idealne brwi :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia!!!:)Masz przepiękne brwi!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekający :) Świetne zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolorystyka i wykonanie :) Trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż! :) i to moją ulubioną paletką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż jest boski! Kolorki dobrałaś cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie podkreśla oczy ten makijaż.
    Idealny w każdym calu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju no piękny:) Jeden z najładniejszych makijaży:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Cię, za te piękności co umiesz wyczarować na oczach!

    OdpowiedzUsuń
  14. jak motylek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowny makijaż, magnetyzujący!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z pewnością masz ogromne szanse :) Makijaż jest świetny, taki kolorowy i pozytywny :*

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie kolorowe makijaże :-)
    fajna ta paletka

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczy są cudownie podkreślone.Wyglądają pięknie.Jeżeli masz ochotę zapraszam do wzięcia udziału w zabawie makijażowej na moim blogu.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje makijaże :) Masz wielkie szanse, więc trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie kolorowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ ja jestem zła na siebie, że jeszcze nie kupiłam tej palety - makijaż śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż, taki barwny, i masz takie długie rzęsy!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)